Free Porn
xbporn
More
    HomeSihatKehidupan Lebih Sihat Sharon Di Usia 64

    Kehidupan Lebih Sihat Sharon Di Usia 64

    Kongsikan artikel ini

    Sharon Stone kelihatan hebat pada usia 64 tahun, dan kami di sini dengan rahsianya. Bintang  Primary Instint itu mempunyai etika kerja yang berdedikasi untuk semua yang dilakukannya, termasuk penjagaan diri. “Saya bekerja untuknya. Saya bekerja dalam segala-galanya. Bagi saya, disiplin adalah sejenis kebebasan,” Stone dipetik berkata (melalui hey!).  kecergasan dan kesejahteraan adalah rahsianya menjaga kesihatannya dan gembira hidup pada usia 64. Jadi baca terus untuk mengetahui perkara itu.

    Sharon Stone di Cannes di atas permaidani merah
    Daniele Venturel Penyumbang / Getty Photographs

    Konsistensi adalah penting dalam hal ini untuk kekal dalam keadaan baik, dan jelas sekali bahawa Stone menjadikan kecergasan minda dan badannya sebagai keutamaan. Selebriti itu melakukabern apa yang diperlukan, termasuk bersenam sehingga lima hari setiap minggu. “Setiap kali saya senaman dan saya melakukannya  sesuatu yang berbeza,” dedah Stone kepada bentuk (melalui hey!).

    persediaan yoga panas
    Shutterstock

    Rutinnya termasuk gabungan yoga yang mantap, regangan seluruh badan, pilates, tarian, latihan kekuatan, dan juga angkat kaki rintangan air, menurut hey!. Suzanne Somers ThighMaster adalah sesuatu yang Stone tambah  menambah kepada rutin kecergasannya, dengan berkata, “Saya meletakkannya di antara kaki saya semasa saya menonton TV, dan anak-anak saya serta semua rakan remaja mereka fikir ia lucu tetapi mereka melakukannya juga” (melalui Vogue).

    Sharon Stone secara dekat
    Lionel Hahn / Penyumbang / Imej oleh Getty

    “Secara berkala sepanjang hari, saya hanya menggerakkan badan saya. Saya melakukannya apabila saya berada di set. Saya melakukan angkat kaki dan sepakan belakang dan jatuh ke tanah dan melakukan beberapa pisau jack. Krew saya selalu seperti, ‘Itu sangat keren bahawa anda hanya membuang dan melakukan beberapa sogokan,'” Stone mendedahkan kepada Voguesambil menambah, “Selain itu, saya melakukan semua ‘jazz lengan’ saya dengan pemberat plumbum ini. Menolak ke atas selama 15 minit dengan berat plumbum di tangan anda membuat banyak perbezaan. Saya juga mempunyai gelang berat bertali lengan yang kecil dan saya letakkannya semasa saya berada di komputer saya atau di meja saya dan biarkan sahaja sepanjang hari kerana anda akan kagum betapa banyak senaman yang boleh anda lakukan pada komputer anda dengan beberapa paun pada lengan anda.”

    Sharon Stone di butik Dolce & Gabbana
    Portfolio Mondadori / Penyumbang / Imej Getty

    Dengan rejim  senaman yang mantap dan secara konsisten setiap hari untuk mengekalkan badan yang sihat dan cergas, Sharon Stone juga sangat prihatin untuk memberi makan kesihatan rohani dan kesedarannya juga. Dia berkongsi rahsianya dengan Vogue berkata, “Equipment kesihatan psychological kita, dan kesejahteraan rohani kita hari ini?'” Stone mengutamakan meditasi, menyuburkan fikirannya dengan kitab suci Buddha oleh Bukkyo Dendo Kyokai.

    “Saya mendengar meditasi oleh Kiva yang dipanggil nyanyian Tara Hijau yang sangat saya sukai. Biasanya, saya hanya duduk di meja meditasi saya di hadapan couch bilik tidur saya, membunyikan mangkuk saya, dan membaca daripada teks saya, ” tambahnya.

    Permaidani merah Sharon Stone, gaun merah
    Marc Piasecki / Penyumbang / Imej Getty

    Pelakon itu hampir meninggal dunia pada tahun 2001 akibat strok dan mengambil tempoh tujuh tahun untuk pemulihan. Dia berkongsi dengan Oprah dalam a Jiwa Tremendous temu bual defisit mendalam yang ditinggalkannya. “Ia adalah sinaran dan kemagnetan dan kehadiran [I lost] … ia datang daripada kesihatan dan kesejahteraan serta belia. Ia datang dari keyakinan juga,” katanya (through Hari ini Dalam Talian).

    Menjadi begitu dekat dengan kematian mengajar Stone banyak perkara tentang cinta, cara menyembuhkan, dan cara mencari tujuan dalam kehidupan seseorang. Dia menangani semua dalam dirinya New York Occasions terlaris autobiografi, Indahnya Hidup Dua Kali.

    Gaun berkilauan Sharon Stone
    Andreas Rentz / Kakitangan / Imej Getty

    Sharon Stone mengekalkan fokus hidup, mengutamakan perkara yang dia suka. Dia menghargai masa keluarga dan mengimbangi kehidupan peribadinya dan bertindak dengan pendekatan yang santai . Dia memberitahu Self-importance Truthful“Jadi, tentang lakonan: Saya masih menyukainya. Sebenarnya, saya lebih menyukainya berbanding sebelum ini. Saya berasa lebih selesa dengannya, dan ia lebih mudah untuk dilakukan. Saya berasa kurang tekanan apabila saya melakukannya sekarang, kerana ia bukan seluruh dunia saya. Saya juga mempunyai pengalaman hidup yang lebih mendalam untuk dibawa kepadanya.   Apabila tmat bekerja, baik atau buruk—dan kebanyakannya sentiasa baik—saya pulang ke rumah dengan penuh kasih sayang.”

    Kuasa ini merangkul 64 tahun beliau, dan kami bersedia untuk itu. “Saya tidak memilih untuk menjadikan semakin tua sebagai negatif. Saya memilih untuk menjadi lebih tua. Menjadi lebih tua adalah matlamat saya,” Stone memberitahu Wartawan Hollywood (melalui hey!). Dia menambah, “Saya berada di ICU selama sembilan hari dan kadar kelangsungan hidup untuk apa yang saya lalui adalah sangat rendah. Saya tidak memerlukan seseorang untuk membuat saya berasa sedih apabila semakin tua.”

    mangkuk ayam quinoa
    Shutterstock

    Tabiat pemakanan yang sihat adalah rutin untuk Stone, termasuk telur, daging tanpa lemak dan ikan. Dia juga tetap dengan pilihan glisemik rendah, termasuk lentil, quinoa dan sayur-sayuran. “Saya tidak makan banyak makanan yang diproses, walaupun saya tidak dapat menghilangkan kerepek kentang dari fikiran saya,” dedah Stone kepada WebMD (melalui hey!). Teh herba tanpa kafein adalah keutamaannya berbanding kopi.

    Supply hyperlink

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Must Read